Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

senyum selagi kau boleh senyum ;)

selepas down gila babi bila dapat result quiz yang lepas dan juga terpaksa duduk depan sekali sebab result quiz macam sibai ,sekarang aku tersenyum puas semasa dapat kertas quiz math baru baru nie .tak sia-sia usaha aku belajar seminggu sebelum quiz .nampak hasilnya .result aku naik balik .

semasa lecturer sebut nama budak budak ,aku cuak gila takut jugak kalau kalau result quiz aku macam yang lepas .takut hampa hati woi .belajar bagai nak rak karang result samo gak .tak ke parah uh .bila aku dengar lecturer sebut nama aku ,aku relax jala an pergi dekat lecturer padahal time uh hati macam nak tercabut ark takut punya pasal .bila aku tengok markah ,aku tersenyum puas lah kan .alhamdullillah atas usaha ,markah aku naik balik .

aku peluk loncat loncat dengan eqa bila result kitaorang naik balik .yang bestnya markah sama pulak tuh .hee .kita orang tak meniru ehh ,duduk bapak jauh nak meniru jadahnya .ha .iye lahh .seronok bukan kepalang .ada mulut busuk melalak dekat aku "nie baru markah quiz ,kau jangan nak suka sangat lah kan lea " ahh .pedulik pulak aku quiz ke apa ke .nie lah yang buad PB aku naik .kau tak tahu apa apa jangan nak heboh sangat nak melalak macam macam .



p/s : baru aku perasaan ,kalau kau berusaha bersungguh sungguh ,DIA akan bantu kau .cayalah cakap aku !
selama nie aku buta hati .aku belajar pun main main .aku tak fikir pasal mak bapak aku yang penat carik duit 
nak bagi aku belajar ,nak bagi hidup aku selesa bagai .sekarang baru aku sedar !

terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

0 budak muncet ;):