Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

a good news fo'chuu baby ;)

aku :bak ,kita bakal dapat twin baby darling .
bak :really .you pregnant baby ?
aku :a'ah .i pregnant .you happy tak darling ?
bak :ailefchuu baby .emmuaah *sambil kiss perot aku .

auwww .so sweet .tengah sedap sedap berborak dengan bobak pasal bakal baby twin aku .tetiba 

aku : aduhhhh ,sakitnya . . 
bak :kenapa nie baby ?
aku : tah .ta tau lah darling .sakit macam nak terberanak .
bak :hah ?biar betol -.-"


aku dengan bobak tetiba rasa keliru .kenapa tetiba aku rasa sakit nie walhal kandungan aku baru saja masok dua bulan kata doctor .tetiba aku tersedar lalu membuka mata sikit demi sedikit .aku tengok keadaan sekeliling ,macam biasa tengok susun atur barang barang di dalam nie .rupa - rupanya aku berada di bawah katil .terjatuh katil rupanya . .cisss . .aku engat betol betol aku pregnant baby twin hasil aku dengan bobak -.-"


p/s : amboi engkau nie lea ,bukan main gatal ehhh .baby twin bagai .teheee ;)

terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

2 budak muncet ;):

Melle Abadi said...

aish, rasa nak kahwin pula bila cerita pasal baby baby ni. haha

Aliaa said...

HAHA .kan kan .i engat i betol betol pregnen .hampa hati bila tahu tuh hanya mimpi .kehkehkeh ;)