Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

aku sayang superman aku




sekarang aku tak rasa aku adalah orang yang paling bertuah dalam dunia nie .sebab apa ?sebab aku ada engkau tapi aku tade hati engkau .orang kata aku giveup dalam mengejar cinta aku .dulu mungkin aku akan membangkang apa orang orang akan cakap pasal cinta aku terhadap engkau .membangkang habis habisan .pedulik orang kata aku bodoh yang penting jangan kau sentuh bab cinta aku terhadap superman aku .tapi sekarang aku akan mengiyakan sahaja sebab buad masa sekarang aku rasa seperti seorang loser dalam mengejar cinta kau .

superman yang aku bangga bangga kan dulu dah hilang .aku agak dia pergi menyelamatkan sang peri peri lain mungkin .nak tunjuk hero agaknya .aku tak kesahh .sebab aku rasa dia dah taknak amik pedulik pasal aku lagi .kalau dulu aku mogok taknak makan dia pun taknak makan supaya nak pujuk aku suruh makan .kalau aku merajok pasti akan ada ayat ayat pemujuk yang diberi .setiap hari dia akan menghantar text text untuk menanya khabar aku .kalau aku sedih sudah tentu superman aku akan menggunakan kelebihan pada diri dia untuk cuba buad aku tersenyum tapi sekarang semua tuh macam dah hilang .hilang dengan perlahan lahan .

serious aku takut dengan segala perubahan perubahan ini .aku takut peristiwa lama berulang kembali .kau nyawa aku dan kau hidup aku .aku nak kau tahu tuhh .kalau kalau kau baca nie aku nak cakap maaf pada kau kalau kalau aku ada buad kau rasa tersinggung tanpa aku sendiri sedar .aku pun manusia .maafkann aku .




p/s :terima kasih sebab kau berjaya buad aku rasa seperti seorang loser sekali lagi !


terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

0 budak muncet ;):