Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

###





tadi masa aku chill baca text text lama yang kau hantar dekat aku ,air mata aku jatuh .
aku kesat then aku senyum .aku tabahkan hati .kalau kau adalah jodoh aku kau akan balik kepada aku .
kalau kau di ciptakan untuk aku .buad apa aku nak risau .suatu hari nanti kita akan bersama 
dan kalau kau bukan untuk aku pun ,

aku bersyukur sebab kau pernah wujud dalam hidup aku .
aku bersyukur sebab kau pernah mengetuk pintu hati aku ,
kau pernah menceriakan hari hari aku ,
kau pernah care pasal aku ,
kau pernah berusaha untuk buad aku senyum .

aku bersyukur .
kau adalah anugerah dan kenangan yang paling indah aku pernah dapat .
terima kasih yaallah sebab bagi aku merasa nikmat yang engkau berikan kepada hambamu ini .



p/s : dalam hati aku dah terukir pun nama kau .




terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

1 budak muncet ;):

fasham said...

Hai salam perkenalan marilah ke blog saya...

http://fasham87.blogspot.com