Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

BB please come to me baby ;)




apehal aku tengok dalam FB semua orang heboh na pasal BB nie ?pergi wall sana nak BB pergi wall sini nak BB .aduhaii .superman aku pun heboh dengan BB .siap beli lagi tuhh .amboi bukan main semua orang ehh .oke oke .aku taknak sembang kencang .sebenarnya kann aku pun nak BB .HAHA .

sumpahh dulu aku tak heran dengan BB tapi sekarang aku heran .sebab aku tengok BB nie dahh jadi satu fenomena kepada semua orang .orang kata takde BB tak core lahh lah kau  ==" .HAHA .siapa ajar ?ahh .lantak ! aku nak jugak BB .tak kira .


3 sebab aku nak pakai BB :
  • aku bolehh bbm dengan bak .macam cool .
  • aku nak beli accessories die yang comel comel tuh .
  • bila kita update status dekat fb guna BB ada nanti die tulis 'via blackberry' kann .nanti orang tengok die ckp woahh kaya budak nie pakai BB .kahkahkah .oke sila lempang kuad kuad .
HAHA .sebab ketiga sila abaikan ye awak awak semua .


p/s : kalau boleh lah kann .nak BB torch .heee .ayah ,tolong belikan .teheee ;)

terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

0 budak muncet ;):