Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

hye !saya ali ;)

meet my ali 



hye .nama saya ali .
saya sayang tuan saya .
nama dia alia athirah .
pandai kan tuan saya pilih nama untuk saya .
dekat dekat ja dengan nama dia .
tuan tuan ,tuan jangan tinggalkan saya tau .
jangan buang saya .walaupun saya bukan bayi tapi saya ada perasaan macam seorang bayi jua .
walaupun saya binatang saya ada perasaan macam manusia .kalau boleh saya nak perasaan macam manusia .
tapi saya pelik kenapa manusia na ada perasaan macam saya yang binatang nie .
kesian manusia yang berperasaan macam binatang .
saya ada anak tapi saya tak buang pun anak saya .
saya sayang anak saya .tak macam manusia .senang senang ja buang anak sana sini .
engat senang ke nak buad anak .ishh .
itulahh serba sedikit tentang saya .
tuan ,ilefchuu so muchh 

alololo kura kura aku nie .sehhweet nyee dia .siap bagi nasihat lagi .untunglahh aku dapat kurakura yang pandai memberi nasihat .kehkehkeh .ilefchuutuh babby ali 




terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

0 budak muncet ;):