Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

oreo cheese cake bebeh ;)

semalam masa aku blogwalkin ,tiba tiba aku dapat satu idea untuk hari bapa besok kann :face18:

semperna hari bapa nie aku try try lahh buad oreo cheese cake untuk bapak aku .HAHA .beriya iya tau lepas aku usha blog sherah nie .dia ada bagi resepi untuk buad oreo cheese cake nie .so beriya iya aku baca then aku pergi beli barang bagai .HAHA .saja lahh nak try sebab cara buad kek nie mudah .tapayah nak bake bake bagai .just masuk dalam peti ais ja .sangat mudahh kann .

before nie mak aku buad cheese cake guna cara macam nie jugak .tapi lemon cheese cake lah tapi .tapayah nak bake bagai just masuk peti ais ja .so aku nak lahh try lain sikit kan .guna oreo pulak .hasil dia aku tak tau lahh jadi ke takk .sebab kalau ikut kan memang aku ikut ja semua resepi dia tuhh .hee :face34: tapi ikut firasat aku dan apa yang aku rasa tadi macam menjadi ja kek aku tuh .muahahaha :11: kena tunggu dalam 4 ke 5 jam jugak lahh nak tunggu dia keras .so sabar jalah ehh .nanti malam aku bagitau jadi ke tak kek yang aku buad tuhh .kehkehkeh :face64:



p/s : first time aku buad kek nie sendiri .selalu tolong kacau ja kan .wee :1:





terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

1 budak muncet ;):