Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

manis manisan yaw !


hye awak :)

tadi masa saya pergi pesta raya dekat seremban .saya adalah ternampak macaron nie .apa lagi saya punyalah excited kan .biasalah macam susah ja na dapat dekat seremban .HAHA .lepastuh rupa dia comel kan .before nie saya ada jugak post pasal macaron .

jadi saya belilah .3 RM 6 ,sangat mahal oke .HAHA .kecik ja tapi disebabkan saya nie bukan lah pengemar manis manisan so saya ta berapa nak suka lah macaron nie .huhu .memang dah tak beli lagi lahh sebab sangat manis .wehuu .kencing manis kencing manis .HAHA .


p/s : tak suka lahh macaron .hee :face12:

terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

0 budak muncet ;):