Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

new sem ,new roomate .wee :D

hye bloggers :)

sekarang gua baru ja masuk sem baru ,sem 3 .whoaa .gua dah senior lahh woi .haha .sem baru nie gua duduk asrama .hihi .sangat skema oke bila sebut asrama .before nie gua duduk luar atau rumah sewa tapi kali nie gua dok asrama sebab saja suka suka na duduk asrama .jimat sikit kann .maklum lahh gua bukan kaya macam lu lu semua .kuikuikui ;)

kali nie gua dapat blok k ,dekat sikit lahh na g kelas tuh kan .dan dan rumate gua gempak juhgak woi .peramah .heh .gua pulak terdiam an .adududu .belom sesuai lagi lah kot .tapi dia oke lahh sofa nie .yang paling bagus dia bukan budak kelas gua .dia sangat sporting oke .suka suka :)


p/s :ohh ,nama dia ida :)

terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

0 budak muncet ;):