Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

sembang kuat !

hye !
nama saya ali .
saya tengah boring .

ohh hye !
nama saya ila .
saya pun tengah boring .

Kruuiiikk  !!

awak dengar bunyik tuh ?
tu bunyik perut saya tengah lapar .

dengar !
tu pun bunyik perut saya tengah lapar .

ehh .babilah asal kau ikot semua ayat aku nie ? *berdiri sambil jari tunding dekat muka ila

aku memang suka ikot ayat kau .semua perbuatan kau pun aku suka buad *berdiri sambil jari tunding dekat muka ali

ehh .aku menyirap betul ah kau nie semua nak ikot aku .dah ahhh *berjalan menuju ke tepi bumbung bangunan

ehh .aku menyirap betol ah .tunggulah aku !aku nak ikot kau *mengejar ali

aku kecewa .kbaii *ali terjun bangunan 10 tingkat

aku kecewa juga .ehh tunggu ahh aku na ikot kau *terjun bangunan selepas ali


besoknya keluar berita sepasang kekasih terjun bangunan bersama akibat cinta terlarang *PADAHAL





p/s : putar belit sudah menjadi permainan dunia 




terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

0 budak muncet ;):