Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

Running Man awesome :)

Assalamualaikum bloggers :)

Macam dah lama seyh aku tak update blog .rindu aku tak rindu tak ?HAHA .ok ok .mukadimah yang sangat macam haram pulak kan .arghh .STRESSS~ kejap aku .maklumlah dah lama tak buat entry baru .hari nie aku nak share sikit dengan korang mengenai satu variety show yang aku rasa kalau tengok mesti pecah perot lah kau gelak-gelak guling-guling nantikan .

nama show nie Running Man .show nie disertai oleh barisan artis-artis korea yang gila cool .serious dorang tak malu even dorang nampak bodoh-bodoh ja dalam game yang telah dibuat .memang sporting habis .setiap episode akan ada artis jemputan .



para artis yang cool gila dalam show nie .


oke jum aku introduce artis tetap yang join show nie .dari kiri Kwang Soo, KimJongKook, Jaesuk, Ji Hyo, Joongki, SukJin, Haha and Gary boifren saya .auuwww .tapi Joongki jarang ada sebab busy dengan belakon dia .

part yang paling aku suka dalam show nie bila tang monday couple antara Gary and Jihyo ,auww .cute sangat oke bila tengok mereka berdua .sebab apa  monday and kenapa tak tuesday ,wednesday yadaa yadaaa .sebab show nie disiarkan pada hari isnin so dorang declare as a monday couple .kalau korang tengok pun macam cute gila sebab Gary nanti buat-buat jeles kalau ada lelaki dekat dengan Jihyo .nak nak Joongki .

lepastuh kenapa aku suka tengok show nie adalah disebabkan dia adalah salah satu variety show korea yang aku rasa aku faham game dia dan sangat-sangat kelakar sampai aku gelak nak pecah lah perot lepastuh guling-guling then rumate aku pun naik pelik tengok aku tengok show nie sampaikan ayah aku naik marah sebab aku bagi adik aku tengok then kteorang gelak macam orang gila .HAHA .dia jugak banyak invite artis-artis korea yang femes-femes seperti Snsd, Nickhun, Taecyeon, Iu, Siwon .Ehhh ramailagilah kan artis-artis dorang .

aku terpaksa skip tengok show nie sebab aku dah nak final tapi sekarang aku dah abis final memang aku dok ngadap ja RM duopoloh ompek jam .kahkahkah .sampai dah habislah episode dia aku tengok .tinggal tunggu episode baru ja .nampak tak bertapa bestnya cerita nie .hihi .

so korang silalah tengok cerita ini oke .memang takan menyesal kalau tengok tapi janganlah sampai ketagih .hihi .






p/s : banyak halangan betul nak buat entry nie .hihi .





terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

1 budak muncet ;):

basyirah.kamarudin said...

haha. best running man nh. syokk je tgk. ada je dorang buat demi nak menang game tu. layan sampai lebam lia :)