Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

I love my awesome family




Assalamualaikum bloggers :)

hari nie kan bufday aku so tadi pergilah sambut bufday dekat secret recipe .aku cakap dengan ibu ayah tak payahlah makan situ just beli kek ja pun dah cukup .sebab pada mulanya plan nak pergi sambut dekat bagan lalang tau lepastuh sebab dah malam sangat beside besok pagi ibu ayah keje so besok after keje lah pergi bagan .

lepastuh sampai SR senawang dah dapat parking semua aku keluar ja kereta nampak tutti frutti baru bukak .hoo .betul-betul depan tempat parking kereta tuh .aku pun macam .finally bukak jugak TF dekat seremban .hoo .dekat ja dengan SR .ok jum sambung balik cerita .lepas dah tengok kek semua ayah cakap makan sini jalah besok kita pergi bagan .aku pun macam nak makan sini ke .ibu cakap makan sinilah tak syok pulak tak sambut bufday akak .aku pun ok jalah .heh .

ayah cakap "bufday akak takdapat hadiah sebab hadiah dah dapat awal masa bufday adik kan .so takda hadiah "redha jalah bila ayah dah cakap macam tuh .padan muka siapa suruh amik hadiah awal .heh .masa bufday adik aku dah amik my torchtorch .hoo .jeles sebab adik dapat hadiah so nak jugaklah amik hadiah awal walaupun tahu nanti time bufday tak dapat hadiah lagi dah .

tapi takpe tak kesah pun .yang penting family aku ingat bufday aku .sambut kecik kecik pun aku dah bersyukur dah .i heartchu ibu ayah and adik .hoo .heartchu verymuchh *hugs and kiss .

kepada semua yang wish bufday aku dekat FB ,text aku dan juga kepada bobak tenx alot weyh sebab wish bufday aku .bermakna siot wish wish dari korang .may allah bless you guys .chupchup  :*


p/s : makin hari makin tua dan semoga allah bukakan hati aku untuk berubah menjadi insan yang lebih baik ,amin




terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

0 budak muncet ;):