Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

R&R

kita merancang allah yang menentukan

kadang-kadang apa yang kita rancang tidak semestinya akan menjadi kenyataan bukan .kita nak yang terbaik untuk diri kita ,untuk hidup kita .semua orang mahu begitu sama juga macam aku .aku nak yang terbaik dalam hidup aku .kalau boleh, bila dicoretkan kisah hidup aku, aku mahu kisah-kisah yang indah sahaja dicoretkan bagi tatapan cucu cicit aku nanti .taknak dipandang loser senang cerita .tapi apakan daya aku manusia biasa bukan superwoman yang gah bila di pandang .kadang-kadang aku terfikir, jika sekali-sekala nampak ke-loser-an itu ada baiknya juga .baru hidup ini ada cabaran untuk aku lalui .baru aku kenal susah senangnya hidup ini .

hidup penuh cabaran ahh itu bikin susah kata mereka .bukan ke lagi bagus jika hidup ini tiada cabaran .tidak perlu kerja untuk mencari duit .tidak perlu belajar untuk masa hadapan kelak .tidak perlu itu tidak perlu ini untuk dapatkan segala-galanya .hanya perlu goyang kaki sahaja untuk tunggu apa yang dihajati jatuh dari langit .itu semua mimpi .tidak ada benda yang kita boleh dapat tanpa berusaha .guna tandas ditepi jalan pun perlu bayar ini kan mahu memenuhi kehendak diri .yang penting memohon pada yang esa .itu resepi yang paling baik sekali selain hormat kepada kedua ibu bapa .



terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

0 budak muncet ;):