Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

Day 1: Ten random facts about yourself.



Assalamualaikum semua :)

Tadi masa godek godek dekat google search ada lah terjumpa cabaran 10 hari nie. So boring-boring tak tau nak update apakan , aku pun dengan berbesar hati nak buat lah cabaran nie. Nanti kalau aku tak tau nak update apa dalam satu hari tu , aku buat cabaran nie ja ok .

Oh lagi satu ! aku buat cabaran nie semua dalam bahasa melayu. Kot buat dalam english kang tak feel ah :p

Bebalik pada  tajuk entry aku dekat atas tu jum tengok sepuluh fakta rawak pasal diri aku.


  1. Dikenali sebagai alia | deb | lea
  2. Amik cos kejuruteraan awam 
  3. Gilakan panda
  4. Suka binatang rare
  5. Peminat cap obey
  6. Layan lagu hardcore
  7. klik yang berpusi ada dua , klik yang berbola ada empat
  8. Ada anak nama kookie
  9. Bercita-cita nak tambah lagi satu anak
  10. Teh O Ais ibarat dadah . kalau sehari tak kena menyangap 



terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

0 budak muncet ;):