Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

voucher baby voucher

Pagi tadi aku pergi jaya jusco . Pergi korbankan voucher . Hihi . Seronok pulak pergi membeli alat-alat tulis nie nak nak percuma pulak kan . Seronoklah sampai pening kepala aku nak fikir nak beli apa . Amik barang dah banyak tapi kira-kira tak sampai RM150 pun lagi . Beli punya beli terlebih pulak RM155 . Haha . Voucher yang lagi 50 tak guna lagi . Simpan mana tau nanti tengok orang beli itu beli ini nampak pulak best tak ke boleh beli nanti kan .

Macam-macam aku beli . mouse pad , komik , pensil pen ahh banyaklah barang aku beli tadi .


tereeennggg . Semua benda merepek-repek .


pemadam giraffe tu comel doh . tu sebab aku beli .


ini paling comel . tempat earfon tu . hiasan dia kalau kita tak guna earfon .
aku beli dua benda nie .



terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

0 budak muncet ;):