Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

Broadcast tahi kucing !

Tadi masa gua tengah lepak lepak adalah masuk bbm . Gua ingat sang kekasih anta bbm dekat gua sekali tengok kawan bbm gua broadcast pasal apa gua tak tau . Gua ok lagi baru sorang anta . Gua borak punya borak masuk lagi bbm . Gua punya stail memang malas nak baca broadcast . Gua biar ja . Sekali masuk lagi bbm , lain tak bukan mesti broadcast . Gua tengok lah sebab dah beberapa kenalan bbm gua anta broadcast benda yang sama .

Ini ha kenalan bbm gua sibuk dok broadcast



Panas gua baca benda nie . Ini semua gua malas nak baca broadcast punya bbm . Benda yang tak betul semua main bantai broadcast . Nampak tak malam nisfu syaban tu ? Haih . Ini bulan belum sampai nisfu syaban lagi . Ikut bulan islam kita bulan Jamadil awal . Kalau silap tolong betulkan . Tapi yang pasti memang bukan malam nisfu syaban .  

Kepada pengguna bb tolonglah double check dahulu sebelum broadcast sesuatu . Bikin malu diri sendiri nanti . Kalau benda tu melibatkan keluarga lu orang dan benda tu tidak betul then orang broadcast tak ke benda tu akan menyusahkan orang . Gua tak kesah lah lu nak broadcast apa sebab hak memasing tapi broadcast benda yang sah dan bukan merepek repek . Tolong ye pengguna blackberry .



terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

0 budak muncet ;):