Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

R U T I N


Setiap hari adalah rutin yang sama 

Kawan , kelas , borak , borak , borak dan borak .

Itulah rutin setiap hari aku dan aku tak pernah jemu dengan rutin aku 

*kejap

Tak pernah jemu ?

Kau tipu kan ?

Mana mungkin orang tidak jemu dengan rutin harian mereka ! Kawan-kawan menyusahkan .

Itu mungkin mereka dan bukan aku . Ok ! Mungkin ada rasa jemu tapi sekurang-kurangnya aku cuba mengisi masa aku dengan kawan-kawan dan aku rasa mereka adalah satu terapi aku semasa belajar . Cuba engkau bayangkan belajar tanpa kawan , kawan sekelas ibarat musuh diantara satu sama lain . Boleh mati kutu bukan ? Nak pergi kelas ada rasa terancam sebab budak sekelas adalah musuh . Itu baru aku rasa sangat menyusahkan . Buat masa sekarang aku bahagia dengan hidup aku - kawan , rutin seharian , keluarga dan sang kekasih - itu sudah cukup untuk aku . 


Yang benar , makhluk paling comel !
                                                                                                                                              Alia J 








terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

0 budak muncet ;):