Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

Manusia manusia #2

Aku tak nampak apa cerita yang aku post pasal manusia yang aku kenal dalam blog aku nie . Aku mention nama dalam nie takde jugak . Entah apa yang buat sampai engkau sembang dekat semua orang pasal blog aku , aku pun tak tau . Tolonglah bukak mata besar besar & tolonglah jangan nak main cerita benda yang bukti pun takde dekat semua manusia engkau kenal .

Sakit betul hati aku , cuba engkau lah kan kalau engkau tak sembang sikit pun pasal aku dalam blog engkau , then aku canang satu dunia yang engkau cerita pasal aku dekat situ . Panas tak hati kau ? Panas kan ? Jadi jangan lah mulut tu macam lahanat ayam sangat buat cerita bukan bukan .

Aku boleh ja cerita dekat semua orang pasal engkau tapi aku fikir engkau kawan aku takdelah aku nak tikam belakang macam engkau buat dekat kawan-kawan engkau . Kami dekat sini boleh ja nak bukak aib engkau doe tapi kami masih waras buka aib orang adalah berdosa & kami bukan budak kecil nak balas-balas balik kenyataan dengan engkau . Jadi tolonglah bukak minda engkau tu .

Malas aku nak bergaduh dengan manusia macam nie . Benda tak betul dicakap betul, benda y betul taknak pulak dicakap betul . Lama-lama aku pulak jadi tak betul . Kalau betul engkau tak salah , jumpa aku depan depan cakap apa yang tak puas hati . Aku manusia masih berhati perut lagi .


p/s : tak lama lagi adalah cerita pasal blog aku nie . kahkahkah . wait & see saja lah :)




terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

0 budak muncet ;):