Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

Bebas !

Assalamualaikum semua :)



Bebas dari segala-galanya . hihi . Lama rasanya tak update blog . Bersawang-sawang dah blog nie . Biasalah saya busy sem nie nak update blog malas itu yang sampai bersawang penuh labah-labah dalam blog . Saya nak bagitahu bahawa saya sudah bebas dari final exam . ehh . ada dengunn . haha . Ini semua lawak ke der punya pengaruh .

Tamatnya final exam maka tamat jugalah sem 4 . Macam-macam cabaran setiap sem . Sem nie paling sibuk rasanya . Mana dengan final projek , dengan steel design projek memang berat kepala dibuatnya . Belum lagi masuk cerita remeh temeh masa sem nie . Macam-macam hal berlaku tapi setiap hal yang berlaku tu ada hikmah dia dan bagi saya, benda benda tu semua mematangkan saya .

Yang pasti saya akan rindu sem 4 nie . Para pensyarah semua cool cool belaka . Sem nie jugaklah rapat dengan budak yang dulu nama ja satu kelas tapi takdelah serapat sekarang . Mereka semua cool ! hihi . Oh yea ! cuti sem nie saya cuti dua bulan . seronoknya tak payah cerita . Banyak dah plan dalam kepala nie untuk cuti sem nie . yang pasti kerja kerja kerja :D


p/s : bye sem 4 we lufchuuu :)

terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

2 budak muncet ;):

Melle Abadi said...

dah habis exam? aku bakal exam tak lama lagi. pehh

Aliaa said...

sudahh ! ohh . goodluck btw melle !