Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

First June :)



Assalammualaikum semua :)

Lama aku tak update entry baru dalam blog . Biasalah malas menguasai diri itu lah jadinya . hihi . Pejam celik pejam celik dah pun masuk bulan jun . Separuh daripada tahun 2012 aku dah hadap . Alhamdulillah semua berjalan lancar walaupun ada sedikit masalah masalah kecik tu takde lah membebankan sangat bagi aku . Result final exam hari tu keluar pun dah cukup buat aku happy gila oi .

Insyaallah tinggal lagi dua sem untuk aku berjuang habis-habisan dekat tempat belajar sana . Mesti rindu kalau dah habis belajar nanti . haha . Macam mana lah pulak nanti lepas abis belajar nak bekerja bagai . Alahai masa tu lah rindu tempat belajar , rindu kengkawan . 

Tapi apa pun itu perkara biasa . Dulu tak suka sekolah bila dah habis sekolah rindu pulak dekat sekolah . Adat belajar . Apa lah aku merepek nie . haha . ketandusan idea terus ha . cewhhh . ok lahh baiiiiiiii :D


p/s : lappy nie mintak lappy baru agaknya . sighh -..-"


terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

0 budak muncet ;):