Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

Hello July :)

Assalamualaikum semua :)

Lama gila tak update entry baru . berhabuk bersawang dah blog nie . Agak sibuk sikit walaupun sekarang tengah cuti sem . Cuti sem pun dah nak habis dah . Aktiviti cuti sem selama dua bulan nie adalah sebulan menghabiskan masa di rumah dan lagi sebulan bekerja . mehehehe . Dapat lah duit sikit nak buat modal berniaga . Haa ? AJ berniaga ? Berniaga apa ? Berniaga kecil-kecilan sahaja . Carik duit belanja nak masuk belajar nanti . Dapat ringankan beban ibu ayah .

Okay sekarang nak cerita pasal perniagaan tudung bawal saya . hihi . Alhamdulillah perniagaan tu walaupun kecil-kecilan dan baru ja bermula sudah mendapat sokongan dari keluarga dan kawan-kawan . Stok pertama pun dah nak habis dan harapnya bila tambah stok nanti dapatlah sambutan , Insyaallah .

Ini adalah sampel tudung bawal yang saya jual :


Bawal 3 tones



Bawal tone crown


Bagi Bawal 3 Tone harganya hanya RM 10 sahaja dan Bawal Tone Crown harganya hanya RM 20 sahaja . Hagra berpatutan dan boleh dimiliki oleh semua . ecehh :D

Jadi pada sesiapa yang nak order atau nak tengok bawal yang lain boleh usha FB kami di Bawal 3 tone okayy :)


p/s : Promote pulak aku nie . haha . Biasalah nak berjaya kene promote sikit . mehmehmeh :) 



terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

0 budak muncet ;):