Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

Idaman hati :)

Ini lah idaman hati saya . Muehehe . Terima kasih ibu ayah sebab layankan ja karenah anak dia sorang nie . Ilebiuu much . Mwaah .

Ramai tersalah anggap idaman hati saya tu buah hati saya . Tak tak . Buah hati tetap buah hati . Takde tukar-tukar . Insyaallah .

Semalam ada membe cakap semoga cepat kahwin dengan idaman hati aka buah hati . Hihi . Insyaallah kalau ada jodoh tak kemana kan . Weee . Nanti kita jemput kalau dah betul-betul nak kahwin nanti . Haha . Mengatal betul alia jamal nie yedak .

P/s : bukan gatal tapi berangan ja . Hihi

terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

1 budak muncet ;):

eliyana eryn said...

peh.....nice blog!!

http://eliyanaeryn.blogspot.com/