Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

Ini hari wa banyak happy :)

Assalamualaikum semua :)

Hari nie semangat untuk aku meng-online-kan diri sangat tinggi , haha . Kalau tak memang haram jadah ah nak online guna lappy dok hadap lelama macam nie . Memang tak . Tapi masalahnya sekarang bila aku ada semangat online tu haa karen dekat taman aku nie ajak bergurau kemain pulak dia . Kejap ada kejap takde . Aku tengah syok syok main game dekat fb tuh ha tiba-tiba lappy terpadam . Taknak pulak angin aku kan .

Bila dah dok bising-bising dekat twitter ha kejap tu ada balik lepas tu takde balik lepas tu haa aku mengamuk .haha . Nasib nie ada dah karen . Haih Alia Jamal nie memekak pulak ye tak dekat blog cerita pasal karen karen apa kejadah tah . Haaa . maap maap maap . Ok jum sambung cerita .

Aku sebenarnya tengah seronok nie sebabnya barang yang aku beli online dekat fb dah dapat . hiwhiw *bigsmile. Takdelah barang apa sangat aku beli , aku beli travel bag untuk kookie ja . nak tau siapa kookie ? ha baca entry nie . Lepas tuh aku beli hpw untuk dia . Mesti kookie makin sayang dekat mummy dia nie kan . kehkehkeh .Terima kasih kepada sugar bear melaka  sebab apa yang aku dapat sama dengan yang aku order tuh . plus plus dia pulangkan baki aku sekali . hiwhiw . Lepas nie i beli boleh lah dapat freegive ye tak  *kidding

Lepas nie boleh lah bawak kookie jenjalan . Serious aku malas nak bawak dia jenjalan sebab travel bag takde . Kookie memang selalu jadi penjaga rumah untuk aku . Kesian kookie . Tapi lepas nie dah tak dah haa selalu lah ikut pergi jalan-jalan . Lepas nie kookie dah tak boleh dah nak mogok-mogok dengan mummy ye .

Jum tengok travel bag macam mana aku beli untuk kookie nie .


terengggg . ini lah travel bag tuh .

ini pulak travel bag dengan hpw .

Lepas nie kalau ada duit lebih nak beli sleeping pouch untuk dia pulak . Kesian dia ada satu sleeping pouch dengan triangle tuh ja . Itu pun buad sendiri . Kahkahkah . Save bajet sikit . Maklumlah I student lagi itu sebab save bajet . hiwhiwhiw . Sian anak mummy . Mummy miskin sorry baby mummy . hukk .

Ok itu saja liputan dari saya , Alia Jamal siaran dari rumah . kikiki :)


p/s : aku tengok gambar sangkar sugar glider y comel comel nie y aku panas nie . ekeke :)



terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

0 budak muncet ;):