Hey people , please respect each other here ♥ +Follow | Dashboard

followers ily:)

dear readers !

Selamat membaca cerita aku yang membosankan

-Alia Jamal-

Sugar glider #2

Assalamualaikum semua :)

Hari nie sangat panas hohoi . Bahang takpayah cerita dan cuaca sebegini membuatkan aku malas gila nak keluar rumah . Memang ceritanya duduk rumah ja pun hari nie . Semenjak astro dah tak bagi channel free tu lagi dah hidup aku kat rumah alahai memang tukar-tukar channel ja keje aku . Haha . Biasalah bosan sebenarnya cerita-cerita dekat tv hari bekerja macam nie . Penyudah channel korea jugak aku hadap . Haa . K-pop aku jadi kang . Bhahaha .

Rilek ah K-pop tu comel apa *silabunuhdiri . Haha . K-pop aku minat BigBang ja ok . Auuummmm .

Sebenarnya aku bukan nak cerita pasal K-pop yadaa yadaa . Aku nak cerita pasal kookie . Nak kenal siapa kookie ? Mari terjah entry ini .

Aku tak sabar gila nak ajar dia terbang . Bila entah agaknya dia nak terbang tinggi tinggi . Terbang macam sugar glider orang nie


comel gila bila dia bukak tangan kaki dia tu .


kookie bila nak terbang macam nie ha ha ?

Gila cool kan boleh terbang . Nak ajar kookie terbang pun fikir dua tiga kali sebab kuku dia panjang gila . Nak hantar potong tak hantar-hantar lagi . Kalau ajar jugak mau berdarah muka kena cakar dengan dia . Lagi satu impian aku , aku nak beli lagi satu sugar glider tapi betina . Kookie nie dah matang dah dah boleh dah ehem ehemm dannnn dapat anak . Haha . Jadi granny aku weyhh kalau kookie ada anak . mehehehe .


Tengok nie anak dia . Nie baru keluar dari porch mak dia kot . Kecik gila kan . comel ja . Seronoknya kalau kookie ada anak . Sabar ye kookie nanti mummy belikan pasangan untuk kookie . 


p/s : Gambar saya cilok dari En.Google 


terima kasih sebab membaca entry saya ♥ ♥

0 budak muncet ;):